09 kwietnia 2014

Moja ulubiona robótkowa wariacja

Podpórka do książek 

Jako pierwszy mój "wytworek" postanowiłam pokazać coś, co lubię najbardziej. Początkowo miałam zupełnie inne plany co do tego. Chciałam po prostu stworzyć miniaturową cukiernię. Stworzyłam do tej pory dwa miniaturowe pomieszczenia z papieru i kusiło mnie kolejne ;) Jednak w trakcie pracy powstała podpórka do książek :) Lada, kasa i wszystkie ciasteczka zrobione są z papieru. Część podpierająca książki jest oczywiście drewniana i oklejona papierem. Sądzicie, że powinnam brnąć dalej w tworzenie podpórek? :)
A teraz koniec gadania, czas oglądania. Wygląda to tak:


Niestety, nie posiadam dobrego aparatu fotograficznego i zdjęcia nie będą najlepszej jakości. Lecz mam nadzieję, że uda Wam się co nieco dostrzec.
A tu kilka zbliżeń i szczegółów :

Rozmiarowe porównanie :)

Lada z pierwszymi ciasteczkami i staromodna nieco kasa :)

To miała być półeczka w cukierni ustawiona za ladą. Na niej wybór ciast i ciasteczek :)






1 komentarz:

  1. cukierenka niesamowita, idealna była by dla małych dziewczynek w domku dla lalek :)

    OdpowiedzUsuń